Az eVIR rendszer TMS feladatkezelőjének ügyfél általi kezeléséhez a következő beállítások szükségesek:
create => 'everybody OR creator', read => 'everybody OR client', mail =>"intezo OR client", comment =>"everybody", modify =>"everybody", client => "client", Valamint: webshop_file_cgi=>'public.cgi',
Rendszer→Beállítások→Beállítások részen a Új taszk létrehozásánál alapértelmezett munkacsoport beállításánál kiválasztani, hogy melyik legyen az a munkacsoport, akinek létre tud hozni feladatot az ügyfélPublic web→Beállítás→Public web felület menüben a kinézettel kapcsolatos beállításokat megcsinálni (logo, stb.), Legalább az Uj ticket, Ticket lista és Login oldal elemeket be kell tenni valamelyik részbe.
A rendszer ezen felülete ezután elérhető ugyan azon a címen, mint a rendszer, csak az URL végén az index.cgi-t kell lecserélni public.cgi-re.
Hozzáférés engedélyezése ügyfélnek:
Public web→Felhasználók→Új felhasználó menüben kell létrehozni a fiókot. Ami fontos:MegerősítveEzt követően a felhasználóhoz rendelt céghez tartozó taszkokat láthatja a felületen.